TS-11 Iskra - první provedení s motorem HO-10, 4 ks
TS-11 Iskra bis A - sériová variaanta s motorem HO-10 nebo SO-1, výzbroj kanon NS-23 a dva čtyřnásobné bloky Mars-3; 74 ks
TS-11 Iskra 100 - prototyp verze TS-11 Iskra bis B, 1 konverze
TS-11 Iskra bis B - cvičně bojová verze s motorem SO-3, vyzbrojena kanonem NS-23 a čtyřmi závěsníky pro Mars-3 nebo 50kg pumy; 132 ks
TS-11 Iskra 200 Art - prototyp verze TS-11 Iskra bis C, 1 konverze
TS-11 Iskra bis C - verze určená pro průzkum a řízení dělostřelecké palby, zústaly zbraňové závěsy, přibyly tři fotokamery AFA-39, řízení na druhém místě nahradil mapový stolek; 5 ks
TS-11 Iskra 200 BR - prototyp jednomístné průzkumné varianty s motorem SO-3B, druhé místo nahradila 200 litrová nádrž, vybavena byla 4 závěsníky na které bylo možné zavěsit až 100kg pumy; 1 konverze
TS-11 Iskra 200 SB - výchozí prototyp pro verze TS-11 Iskra Bis D a TS-11 Iskra bis DF; 1 konverze
TS-11 Iskra Bis D - cvičně bojová verze, podvěsná výzbroj stejná jako u verze 200BR, kanon NR-23, motor SO-3; 86? ks
TS-11 Iskra Bis DF - cvičně průzkumná verze, motor SO-3, 4 závěsníky, kanon NS-23, tři kamery AFA-39; 121 ks
TS-11 Iskra MR - akrobatická konverze používaná skupinou Rombik, později nazvanou Biało-Czerwone Iskry, použit výkonější motor SO-3W, avionika modernizována na standart ICAO, 45 l nádrž nafty na vyvíjení kouřových efektů místo kanonu; 15 ks
TS-11 Iskra R - dvoumístná námořní průzkumná konverze s radarem RDS-81, 4 podvěsy a kanon NR-23, 6 ks
U všech verzí byly motory postupně měněny na novější verze, stejně tak podle možností kanony NS-23 na NR-23
http://sweb.cz/weboletectvi/ostatni/iskra.html
TS-11 Iskra bis A - sériová variaanta s motorem HO-10 nebo SO-1, výzbroj kanon NS-23 a dva čtyřnásobné bloky Mars-3; 74 ks
TS-11 Iskra 100 - prototyp verze TS-11 Iskra bis B, 1 konverze
TS-11 Iskra bis B - cvičně bojová verze s motorem SO-3, vyzbrojena kanonem NS-23 a čtyřmi závěsníky pro Mars-3 nebo 50kg pumy; 132 ks
TS-11 Iskra 200 Art - prototyp verze TS-11 Iskra bis C, 1 konverze
TS-11 Iskra bis C - verze určená pro průzkum a řízení dělostřelecké palby, zústaly zbraňové závěsy, přibyly tři fotokamery AFA-39, řízení na druhém místě nahradil mapový stolek; 5 ks
TS-11 Iskra 200 BR - prototyp jednomístné průzkumné varianty s motorem SO-3B, druhé místo nahradila 200 litrová nádrž, vybavena byla 4 závěsníky na které bylo možné zavěsit až 100kg pumy; 1 konverze
TS-11 Iskra 200 SB - výchozí prototyp pro verze TS-11 Iskra Bis D a TS-11 Iskra bis DF; 1 konverze
TS-11 Iskra Bis D - cvičně bojová verze, podvěsná výzbroj stejná jako u verze 200BR, kanon NR-23, motor SO-3; 86? ks
TS-11 Iskra Bis DF - cvičně průzkumná verze, motor SO-3, 4 závěsníky, kanon NS-23, tři kamery AFA-39; 121 ks
TS-11 Iskra MR - akrobatická konverze používaná skupinou Rombik, později nazvanou Biało-Czerwone Iskry, použit výkonější motor SO-3W, avionika modernizována na standart ICAO, 45 l nádrž nafty na vyvíjení kouřových efektů místo kanonu; 15 ks
TS-11 Iskra R - dvoumístná námořní průzkumná konverze s radarem RDS-81, 4 podvěsy a kanon NR-23, 6 ks
U všech verzí byly motory postupně měněny na novější verze, stejně tak podle možností kanony NS-23 na NR-23